Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~bezpaznokcianka | użytkownik

imię i nazwiskobrak danych adresLiverpool, UK zarejestrowany19.07.2005 @00:29:55 ostatnio na stronie28.03.2014 @15:33:59

zbieram na mieszkanie... datki mile widziane ;P

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwhttp://www.forum.northandsouth.info/ www.livel.eu OnetSkypebezpaznokcianka Gadu-Gadu1061197
digarty33 komentarze1054 posty na forum1

komputer / sprzęt
DELLik mój drugi laptop... pierwszy szlag trafił (płyta główna siadła)

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~Kieraa    21.05.2007 @10:20:56
górą zdjęcie w profilu :D
_______

~Azawakh    05.05.2007 @06:02:00
Może i ma trochę zezika ale co tam jakiś zezik przy takim nakładzie pracy... a poza tym, najważniejsze, żeby praca spodobała się klientowi no i oczywiście mi jako jej autorowi. Mi sie podoba efekt końcowy więc to już połowa sukcesu.
~shaska    23.04.2007 @16:56:46
tak sobie obejrzalam prace i jedyne co mnie zabolalo to ze tak sztywno prowadzisz kreske..daj sie porwac temu poza tym podoba mi sie "u Ciebie"
_______
trace spojnosc
~Kieraa    02.04.2007 @09:45:26
ok, nie będe się już dziwić lecz podziwiac że tak cięzko pracujesz mam nadzieje, że w weekend świąteczny będziesz miała wolne i uda nam się pogadać trochę na gg
trzymaj się moja droga!
_______

~Kieraa    26.03.2007 @10:45:19
Asiu moja kochana! odezwałabyś się czasem co bo nie wiem czy jeszcze jestes czy już Cię nie ma
cmokas
_______

^alexkrycek    23.03.2007 @13:11:52
Aśka, padłam trupem czytając ten opis xD
A za życzenia dziękuję pięknie, wiem że jesteś z nami cały czas, takie swoiste "spoiwo" naszej paczki, mimo że tyle km dalej..... Kartką się nie przejmuj ;D
I tak Cię kocham !
~ewcia99    19.03.2007 @19:00:51
co tekst xD dobra jestes;]
_______
"I tak, choć raz zatrzymać w biegu cały świat..."
~ewcia99    19.03.2007 @16:26:25
teraz Ty milczysz;p
_______
"I tak, choć raz zatrzymać w biegu cały świat..."
~mankova    05.03.2007 @14:40:32
prizonbrejkomania się szerzy!^^ super. nie ma sprawy
_______
no?
~Domina89    19.02.2007 @21:14:53
Widzę że w końcu jesteś zadowolona z mojej pracy ale to praca z bodajże z początku 2006roku
_______
I will never bother you
I will never promise to
I will never follow you
I will never bother you
~Domina89    11.02.2007 @19:18:04
Zdaję sobie sprawę, że tęczówka nie wyszła, ale jak napisałam - TO STARA PRACA. A wiadomo że trening czyni mistrza. Poza tym - bez urazy - NAJPIERW poczytaj skąd wzięłam tą pracę, SPRAWDŹ w necie, a POTEM mów o cieniach i kontraście. Będę wdzięczna. Nie krytykuj wszystkich tak ostro, bo sama robisz błędy. A wiadomo, że każdy rysuje jak potrafi i ponieważ tego chce. A nie na wystawę czy konkurs. Dlatego ja nie będę krytykowała Cię tak ostro jak bym chciała. Pozdrawiam.
_______
I will never bother you
I will never promise to
I will never follow you
I will never bother you
~avanguard    03.02.2007 @17:49:42
przmyśle ten motyw:P
~mankova    03.02.2007 @17:48:55
bo taki właśnie jest
_______
no?
^elakzioRRo    03.02.2007 @14:56:09
Bardzo dziękuję za komentarz
_______
...coś być musi, do cholery, za zakrętem!
~bulia    02.02.2007 @23:27:39
nigdy nie jest za pozno dowiedziec sie prawdy o sobie... sluze pomoca
_______
~KarolinaSmiglak    02.02.2007 @08:46:49
Witam Pamiętasz mnie jeszcze
Hm...mam wrażenie, że moje wiadomości do Ciebie nie dochodzą...nie mylę się, prawda?
~epart    01.02.2007 @12:26:54
dzięki Ty widzę dużo portretów próbujesz ja już sama nie wiem i chyba poprzestane na pracy
rysowanie jakoś teraz mnie odeszło zaczęte słoneczniki pastelami olejnymi czekają już chyba z miesiąc a ja bez weny
dzięki za odwiedziny i mało pracy a dużo rysowania życzę
~Dzik    01.02.2007 @06:26:00
ok, w filmie był za to fajny:D:Dten błysk zębów i białek i żabotu, zdjęcie tego nie odda
_______
http://www.digart.pl/pokaz.lista.php?userid=Dzik
Kobieta jest jak lilia - subtelny nie ośmieli się jej dotknąć, ale przyjdzie osioł i ją zeżre:D:D:D
~werczik    31.01.2007 @10:47:06
dzieki dzieki :D
_______
~Dzik    31.01.2007 @06:05:39
http://phantomthemovie.warnerbros.com/
luknij tu, pamietam ze były fajne zdjęcia, w maskach
_______
http://www.digart.pl/pokaz.lista.php?userid=Dzik
Kobieta jest jak lilia - subtelny nie ośmieli się jej dotknąć, ale przyjdzie osioł i ją zeżre:D:D:D
~Tomass85    30.01.2007 @00:02:22
Dzięki za rady
~werczik    29.01.2007 @14:18:59
dzieki za ocenki i pozdrawiam
_______
~PickledBrain    27.01.2007 @09:46:21
ojaaa,,,, dzieki ale Twoj nie mniejszy
~Azawakh    26.01.2007 @23:18:10
Ja też nie przepadam za pudlami. Wolę zdecydowanie inne rasy ale miałem namalować takiego psa i namalowałem... Ta praca znajduje się teraz w rękach znanego polskiego sędziego kynologicznego pana Zygmunta Jakubowskiego z Warszawy, który jest jednym z nestorów polskiej kynologii i człowiekiem wyjątkowo zasłużonym dla polskich kynologów. To zaszczyt dla mnie, że ta praca jest w rękach tego człowieka, który jest również wielkim miłosnikiem pudli.
~susKa    26.01.2007 @14:16:51
Dziękuję ślicznie
Na dniach wpadne do Twojej galeryjki :D
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 11 Następna strona
rozwój użytkownika (satysfakcja)



obserwowana przez
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt